مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل
 
درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 466
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1056
بازدید ماه : 1056
بازدید کل : 144564
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 152
تعداد آنلاین : 1

خبر گزاری ((پایگاه))

سایت رسمی امام خمینی

سایت رسمی مقام معظم رهبری

سایت رسمی آیت الله هامشمی رفسنجانی

سایت رسمی سید حسن خمینی

این صفحه را به اشتراک بگذارید
paygah,news





تعهد کار هنری ارزشمندترین گوهر جامعه اسلامی است 
مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: تعهد در انجام کار هنری ارزشمندترین مفاهیم و مبانی توسعه فرهنگی جامعه اسلامی است که می‌تواند اخلاق و ادب انسانی را نهادینه کند. 
از عظیم دشتی در گردهمایی برگزارکنندگان هفتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگر به ظهور و بروز استعدادهای ارزشمند انسانی و اسلامی و همچنین پایبندی هنرمندان به اخلاص و وارستگی عمل نیاز دارد که عرصه نویسندگی می‌تواند بهترین میدان نمایش خصلت‌های والا باشد.
وی به تأثیرگذاری آثار خلق شده از سوی هنرمندان و نویسندگان اشاره کرد و افزود: یک کتاب خوب می‌تواند جامعه را از هلاکت و افتادن در خط انحراف نجات دهد و یا نقش و کارکرد برعکس و متفاوت‌تری داشته باشد.
دشتی تأثیرگذاری فیلم، کتاب، رسانه و هنرهای متعدد را با توجه به تأثیرگذاری در جامعه خاطرنشان کرد و ادامه داد:‌ همان گونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند، شایسته است هنر اصیل اسلامی و انسانی در هر جایگاه و منزلت مورد توجه و احترام قرار گیرد چرا که چنین آثار هنری می‌تواند جامعه ما را از انحراف و انحطاط حفظ کند.
این مسئول با یادآوری این‌که جشنواره ادبیات داستانی بسیج در هفتمین مرحله خود در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این جشنواره در سه گروه سنی 12 تا 18 سال، 19 تا 29 سال و 30 سال به بالا برگزار می‌شود که امیدواریم آثار منتخب در مراسم اختتامیه مورد تجلیل و تقدیر قرار گیرد.
وی محوریت و موضوعیت این جشنواره را شعار سال اعلام کرد و بیان داشت: هنرمندان و نویسندگان می‌توانند آثار خود را با محوریت تولید ملی، ‌حمایت از کار و سرمایه ایرانی ارسال کرده و در کنار آن موضوع مقاومت و بیداری اسلامی،‌ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و ایرانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سوژه‌ها و موضوعات مرسوم در استان می‌تواند محوریت و موضوع خلق آثار برای این جشنواره باشد.
مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل به توسعه و تعالی استان اردبیل در تولید آثار ادبیات داستانی اشاره کرد و گفت:‌ استان ما در این حوزه چهره‌های شاخصی را تقدیم انقلاب کرده است و همچنان این استان از استعداد و توان بسیار بالا در حوزه ادبیات داستانی و فعالیت نویسندگان و هنرمندان متعهد و با اخلاص برخوردار است. دشتی در ادامه سخنان خود افزود: ثمره و نتیجه‌ای که برگزاری چنین جشنواره‌هایی به همراه دارد، می‌تواند به توانمندی‌های اهل قلم، خلق آثار متعهدانه، تقویت ادبیات داستانی تعهدگرا در فضای رقابتی سالم کمک کرده و روز به روز اسباب ارتقای آن را فراهم آورد.



Your Name :
Your Email :
Your friend:
Mail your friend:

Powered by weblogi.ir
این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب