فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)
 
درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 312
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 902
بازدید ماه : 902
بازدید کل : 144410
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 152
تعداد آنلاین : 1

خبر گزاری ((پایگاه))

سایت رسمی امام خمینی

سایت رسمی مقام معظم رهبری

سایت رسمی آیت الله هامشمی رفسنجانی

سایت رسمی سید حسن خمینی

این صفحه را به اشتراک بگذارید
paygah,news

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان، گفت: هدف اصلی بسيج سازندگی كار فرهنگی است و جوانان روستايی و شهری در فعالیت سازندگی احساس عزت نفس می‌كنند و اين شادی معنوی در روح آنها مؤثر است.

 سردار علی استاد حسینی افزود: بسیج سازندگی یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که منشاء خیرات و برکات برای کشور اسلامی بوده است.
وی اظهار داشت: دشمنان اسلام همه امکانات و تجهیزات خود را برای مقابله با اسلام و جدا کردن نسل سوم از انقلاب و اسلام، بسیج كرده است و با توجه به اینکه حضور در عرصه سازندگی، کاری بسیار دشوار است، اما برای اسلام و کشور اسلامی مایه افتخار بوده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان بیان کرد: بسیج سازندگی از مهمترين جلوه‌هاي جهاد بيروني و مجاهدت در راه خداست.
استاد حسینی ادامه داد: بسیج یک حرکت بی‌ریشه و سطحی و از روی احساسات نیست، بسیج یک حرکت منطقی، عمیق، اسلامی و منطبق بر نیازهای دنیای اسلام و جامعه اسلامی است.
وی افزود: بسیج سازندگی تشکلی است که از زمان تشکیل تاکنون باعث خیر و برکت بسیاری بوده است. 
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: امروزه شعار اصلی انقلاب که همان خدمت به خلق خدا است، عملی شده و عینیت پیدا کرده است. 
استادحسینی با اشاره به اینکه بسیج دیروز در لباس جنگ از این مرز و بوم دفاع کرد و امروز در قالب سازندگی به مردم ما خدمت می‌کند، افزود: پس از جهاد در جبهه جنگ، جهاد براي رفع محرومیت از مستضعفین و فقرا از ارزشمندترين فعاليت‌هاي هر انسان به حساب می‌آید.
وی بیان کرد: بسیج نباید در گمنامی بماند و باید کارکرد خود را در جامعه نمایش بگذارد؛ لذا تمام فعالیت‌ها در بسیج سازندگی به نوعی خدمت رسانی به مردم است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان افزود: فعالیت بسیج سازندگی در بهره‌گیری از استعداد نیروهای جوان مثبت بوده و بسیج سازندگی همواره در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده است.
استاد حسینی خاطرنشان کرد: مرتبه جهادگران و مجاهدان به تقواي آنها بستگي دارد و هيچ يك بر ديگري برتري ندارند؛ بهترین و نیکوترین کارها خدمت به مردم است و ایرانیان هم در این کار سابقه و پیشینه‌ای عظیم دارند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه سپاه پاسداران هر جا که نیاز باشد، به مردم خدمت‏رسانی می‏کند، افزود: نیروهای جهادی همواره طرح‌هاي بزرگ را با کمترین هزینه و در بازه زمانی مناسبی انجام می‌دهند.
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی یکی از اقدامات موثر نظام در راستای ریشه‏کنی فقر و محرومیت‌زدایی و ایجاد رفاه بیشتر برای محرومان است، افزود: این امر مدیون پشتکار و نیت صادقانه جوانان و دانشجویان بسیجی است و سپاه پاسداران نیز با پشتیبانی از این امر بر خود می‏ بالد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان، هدف از تلاش نیروهای جهادی را برطرف کردن مشکلات روستاییان، میل به خدمت و تنوع در همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، علمی و آموزشی عنوان کرد.
استاد حسینی گفت: هرچه قدر که مسئولان و دست‌اندرکاران نسبت به مسئله خدمت‌رسانی به محرومان و دست‌گیری از آنها دقیق‌تر و مصمم‌تر باشند و پیگیری امورات روستائیان را در اولویت برنامه‌های جاری خود قرار دهند، به همان میزان هم می‌توان انتظار رشد و پیشرفت در جامعه را مشاهده کرد.
وي خاطر نشان کرد: بسيج سازندگی كار مشتركی ميان بسيج و دولت است و متولی زمينه اجرايی و به ميدان آوردن نيروهای جوان بسيج سازندگی، حمايت‌ها و پشتيبانی با دستگاه‌های دولتی است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان افزود: حضور اردوهای جهادی در روستاهای محروم سبب محرومیت‌زدایی است.
استاد حسینی با اشاره به اینکه بسیح سازندگی کار فرهنگی بزرگی است، بيان داشت: فرستادن جوانان در این مناطق فقط صرف کار کردن نیست؛ بلکه این حضور برای خود جوانان و جامعه تاثیر بسزایی دارد.
وی گفت: بسیج سازندگی یک کار همه گیر است و فقط اینطور نیست که به یک جنبه پرداخته شود؛ بلکه کارها گسترده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان، با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در عرصه بهسازی و نوسازی مدارس 400 مدرسه و در عرصه خدمات و بهداشت، 35 تیم به مناطق محروم ساماندهی کرده است، افزود: در این اعزام‏ها، 600بسته کمک‌های اولیه بین روستائیان توزیع شده است و 320 نفر از روستائیان در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای آموزش دیده‌اند.
استادحسینی گفت: در سال91 حدود 1200 نفر بیماران مناطق محروم توسط پزشکان اعزامی بسیج جامعه پزشکی ویزیت رایگان شده ‏اند.
وی افزود: در عرصه عمران و آبادانی 75 گروه جهادی در قشرهای مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی در گروه‏ های 10تا 15 نفره و بصورت 10 تا 15 روزه به مناطق محروم استان اعزام شدند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان، با اشاره به اینکه امروز رفت و آمد در روستاها خدمت کردن است، اظهار داشت: خدمت کردن به مناطق محروم فقط خاص بسیجیان و سپاه نیست و همه اقشار جامعه می‌توانند در این عرصه‌ها حضور فعال داشته باشند.
سردار استادحسيني گفت: همانطور که مردم در جبهه‌ها درخشیدند، در جبهه سازندگی هم نقش مؤثری ایفا کنند و گرد و غبار محرومیت را از مناطق دور کنند. 



Your Name :
Your Email :
Your friend:
Mail your friend:

Powered by weblogi.ir
این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب